pondelok 26. marca 2018

TIGI má dekoratívku!


Nie celkom dôverujem výrobkom, ktoré sa znenazdajky objavia v portfóliu značky, ktorá je známa tým, že robí vecičky značne od veci oproti tým, s ktorými nás zo dňa na deň ohúri, tento prípad ale poriadne ovplyvnila moja zvedavosť. Značku Tigi mám zafixovanú ako niečo, čo naozaj vie produkty na vlasy a dokonca môžem povedať, že ju aj celkom prudko uctievam. Preto keď som objavila na Elnine dekoratívku od tohto výrobcu, tak trošku som išla do kolien - bolo mi jasné, že skôr či neskôr budem musieť niečo vyskúšať a tak moja prvá voľba padla na Decadent Lipstick rúže na pery. Ako inak! ;)

saveonbeauty_tigi_kozmetika_recenzia


Na testovanie som si vybrala rovno dva odtiene – jeden stávka na istotu, taký ten môj klasický, studený malinový Finesse a druhý pomerne netradičný, teplý oranžovohnedý a metalický s názvom Splendor. Že ako skúsime, čo to dá.
V prvom rade mi nedá nevyjadriť sa k baleniu. Podľa mňa je naozaj ohavné a vizuálom mi pripomína skôr lak na nechty než rúž, na druhú stranu je ale jednoznačne kvalitné, to cítite už pri tom, ako rúž chytíte prvýkrát do ruky.

saveonbeauty_tigi_kozmetika_recenzia


Rúže nevoňajú. Nie že by mi tento fakt nejako pekelne prekážal a rozhodne uprednostním radšej žiadnu vôňu, než môjmu nosu nevyhovujúcu, avšak ak vezmem v úvahu, ako prenádherne voňajú všetky vecičky na vlasy od Tigi...
Rúže sa tvária hydratačne a rozhodne si nemyslím, že by sa mal nájsť niekto, kto bude od nich očakávať, že vydržia na perách donekonečna.
Čo sa kvality týka, najprv by sme si mali objasniť, aké nároky mám na rúže na pery ja – pretože je to asi dosť podstatné pre hodnotenie rúžov vo všeobecnosti a pre to, aby ste si o nich vedeli utvoriť obraz aj vy :).

saveonbeauty_tigi_decadent_lipstick_finesse_recenzia
TIGI Decadent Lipstick, odtieň Finesse
Počas svojho beautyblogerského života som objavila jediný rúž na pery, ktorý je ideálny a preto sú moje kritériá, off course, týmto rúžom značne ovplyvnené. Zároveň je mi ale jasné, že nie všetky rúže sú rovnaké, sľubujú rovnaké vlastnosti alebo sú technicky schopné vyplniť všetky moje požiadavky! To je fakt, ktorý som si konečne uvedomila a beriem ho :).

saveonbeauty_tigi_decadent_lipstick_splendor_recenzia
TIGI Decadent Lipstick, odtieň Splendor
Rúže na pery od Tigi sú hydratačné a preto od nich nemôžeme čakať výdrž do takmernekonečna a treba rátať s tým, že ich skrátka počas dňa bude nutné poupraviť. Toto je absolútne v poriadku, pokiaľ to nie je nutné robiť každých 5 minút alebo pokiaľ rúže nemiznú z pier nejakým extrémne ohavným spôsobom. A v tomto teda problém s rúžmi od Tigi nie je – jo, poupraviť ich jednoznačne treba, ale v pohode si vystačíte s dvomi úpravami počas bežného dňa v práci, pretože miznú z pier celkom rovnomerne a ku podivu je ich výdrž napriek všetkému vlastne slušná. 

saveonbeauty_tigi_decadent_lipstick_swatch
TIGI Decadent Lipstick, vľavo odtieň Finesse, vpravo odtieň Splendor
 
saveonbeauty_tigi_decadent_lipstick_splendor_recenzia
TIGI Decadent Lipstick, odtieň Splendor
 
saveonbeauty_tigi_decadent_lipstick_finesse_recenzia
TIGI Decadent Lipstick, odtieň Finesse
Off course, záleží na odtieni. Rúže sú naozaj značne pigmentované a značne hydratačné a ak si vyberiete nejakú výraznejšiu farbičku, odporúčam po nanesení trošku sa vyhrať s papierovou vreckovkou a dôkladne do nej poodtláčať najmä vnútornú líniu pier - aby sa vám farba neodtláčala jednak na zuby a dvak na všetko vo vašom okolí.
Inak sú na perách rúže príjemné a nevadia mi, čo je teda pre mňa osobne maximálne dôležité zistenie – ich finiš by som charakterizovala ako saténovo lesklý, taký, ktorý nezvýrazňuje ani vrásky ani žiadne nedokonalosti na perách a cítim sa s nimi naozaj komfortne. Podotýkam, že v čase fotenia neboli pery ani omylom v stopercentnej kondičke.

saveonbeauty_tigi_decadent_lipstick_splendor_swatch
TIGI Decadent Lipstick, odtieň Splendor

saveonbeauty_tigi_decadent_lipstick_finesse_swatch
TIGI Decadent Lipstick, odtieň Finesse
Suma sumárum, rúže rozhodne nesklamali. Čo je vzhľadom ku kvalite rúžov priam neuveriteľné, to je cena. Rúže totiž zoženiete na Elnine za neuveriteľných 1,43 eura a ja vám rozhodne odporúčam omrknúť celkom širokú ponuku odtieňov. Ak si tam nájdete tie vaše, rozhodne môžete svoju zbierku rúžov obohatiť o pár kúskov ;).
Tentokrát bez hodnotenia, pretože v tomto som furt ovplyvnená mojím rúžom rúžov a nedokážem svoje sympatie k rúžom od Tigi vyjadriť číslami, snáď mi bude odpustené.

Skúšali ste niečo od značky Tigi? Čo hovoríte na ich tak trošku off topic nápad, vytvoriť svoj vlastný rad dekoratívnej kozmetiky?

- cc -



4 komentáre:

  1. Keď ja Ti neviem. Ja som objavila tiež svoje topy rúžov, Rouge Dior a odvtedy ani nič iné nekupujem. Sem tam občasne sa ku mne niečo dostane, ale už sa mi nechce míňať na nič iné peniaze.
    Ten malinový ok, farebne, ale ten druhý je pre mňa ako päsť na oko. Mne by nesedel a ty tiež vyzeráš ďaleko lepšie v malinovej ako tej divotvornej oranžovej. Jani, zostaruje Ťa. Vážne. Prepáč.
    I keď, cena je priaznivá. Ale len brutálne veľký obal by som nebrala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Leni, to poznam. Tiez kebyze musim vsetko kupovat, asi ostanem len pri high ende a zvysok len obcasne. Ale musim uznat, ze za tu cenu su tie ruze naozaj dobre.
    Co sa toho odtiena tyka, vobec sa nehnevam :D uz ma poznas, ze sama s nim nie som az tak stotoznena a uz sa vidim, ze ho budem nosit najskor minimalne a potom ho niekomu posuniem :D nie je to skratka moj odtien, nech je akokolvek zaujimavy. Ten malinovy je uz ine kafe, ten unosim :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je pro mě naprostá novinka! Já mám se značkou Tigi pouze malé zkušenosti a to s balzámem na barvené vlasy a byl fajn. Rtěnky ti moc sluší :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) Urcite za tie peniaze sa oplatia nielen VYSKUSAT...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...