pondelok 6. novembra 2017

Zbavujem sa kozmetiky - ako a prečo :)



Dnešný článoček bude mierne netradičný. Triedenie kozmetiky je niečo, čomu sa venujem v podstate priebežne, ale drvivá väčšina pretriedených produktov potom ostane tak trošku trčať vo vzduchoprázdne. Nedostane sa do OUT NEWS postov, keďže nič z toho nespotrebujem ani nevyhodím a vy potom neviete, aký bol môj konečný verdikt na tú alebo onú vecičku, ktorú takmer vždy posúvam mojim kamarátkam – ktorým možno vyhovovať bude viac, než mne.
A keďže sa mi pre tento krát nakopilo toho trošku viac, rozhodla som sa ukázať vám všetky tieto veci v samostatnom článku.

saveonbeauty_oriflame_giordani_gold_bronzing_pearls_recenzia


ORIFLAME guľôčky
Legendárne guľôčky od Oriflame boli súčasť výhry a vybrala som si ich celkom dobrovoľne. Tudíž sa teda čudujem, prečo ich vlastne VÔBEC nepoužívam. Odtieň Natural Peach aj pigmentácia sú síce celkom fajn, ale holt... Asi som si k vecičke nevytvorila žiadny vzťah.
Nech už je ako chce, NEPOUŽÍVANIE kozmetiky pre mňa rozhodne JE dôvodom na to, aby som ju posunula niekomu inému.

saveonbeaut_nyx_licenka_recenzia
saveonbeauty_alverde_puder_rouge_recenzia


NYX lícenka a ALVERDE lícenka
Dekoratívkou pokračujeme. S oboma lícenkami mám vlastne len jeden problém – a tým je pigmentácia. Tá od NYX v odtieni 05 Foreplay je totiž priam zázračne NEpigmentovaná a tá od Alverde v odtieni 08 berry dream tak prehnane pigmentovaná, že v podstate nepoužívam ani jednu z nich. Claire Clairmont totiž nedisponuje každé ráno takým množstvom času, aby sa prdela s 30minútovým nanášaním NYX lícenky alebo nekonečným opravovaním lícenky od Alverde a tak využije rozhodne radšej niečo, čo je pre jej potreby IDEÁLNE. Teda: pigmentované tak akurát.
A pritom ma to mrzí naozaj celkom dosť, pretože obe lícenky sú naozaj krásne.

saveonbeauty_avon_bb_krem_recenzia


CIEN BB krémAVON BB krém
Kúpa oboch bébéčiek bola v podstate dôsledkom mojej honby za ideálnym odtieňom mejkapu k mojej, v lete čoraz opálenejšej a opálenejšej pokožke. Off course, odtieňmi som sa nie celkom trafila, čo bolo príčinou, že obe vecičky mi v šuflíku akurát tak zaberali môj drahocenný životný priestor. Prirodzene, nejakú super-extra kvalitu asi nečakajte, ale rozhodne ako taká núdzovka poslúžia obe vecičky.

saveonbeauty_essence_lip_tint_recenzia


MAX FACTOR podkladová báza pod mejkap
Podkladové bázy, s výnimkou tých pod očné tiene, používam v podstate minimálne a svoje rozšírené póry maskujem radšej inou vecičkou, než je drogérková báza pod mejkap. Od podkladovej bázy, ktorú by som používala naozaj pravidelne, očakávam, že mi póry naozaj VYZMIZÍKUJE a bude spolupracovať s každým jedným mejkapom /ha-ha/ - a táto od Max Factor v zásade síce nerobila na mojej pleti žiadnu neplechu, ale zároveň ma svojimi účinkami ani nepresvedčila o tom, že by bola nejaká prehnane zázračná. Takže, pôjde ďalej a ja pôjdem nejaký čas opäť životom bez bázy pod mejkap :).

ESSENCE Lip Tint
Vecička, ktorá bola súčasť výhry na istom, dnes už neexistujúcom blogu a ktorú som nepoužila pekných pár rôčkov. Zo začiatku som frfľala predovšetkým na farbu /04 pink exposed/ a hoci časom sa moje preferencie presunuli práve do TOHTO farebného spektra, na chuť som lip tintu od Essence už neprišla. V tejto oblasti mám favorita iného, z podstatne drahšej cenovej – a tiež kvalitatívnej – kategórie, ktorý síce nechutí a nevonia po malinách, ale zato sa neodtláča ani trošku.

saveonbeauty_indulona_krem_recenzia


INDULONA Original univerzálny krém
S touto vecou mám problém len jeden-jediný – a tým je vôňa. Vôňu klasickej Indulony naozaj nemusím, preto som už od začiatku vedela, že po odskúšaní a napísaní článku si nájde nový domov. Účinok ale môže byť, trebárs na premastenie nôh počas noci v podstate ideál.

Tak a to by sme mali pre dnešok všetko. Dajte vedieť, či sa vám články podobného charakteru páčia a či by som v nich mala s občasnou /ne/pravidelnosťou pokračovať J. No a ak ste niečo z vecí skúšali aj vy, dajte určite vedieť, ako ste spokojné vy ;).

- cc -




8 komentárov:

  1. Guličky používam, mala som kedysi tieto od Oriflame a momentálne mám Avon. Mám ich radšej ako lícenky. A tá vôňa Indulony original tú mám veľmi rada. Tiež mám však kopec kozmetiky, ktorú nepoužívam a posúvam ďalej. Je to asi normálne, niečo si kúpime a nesaden nám to.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ako som uz povedala, nemyslim si, ze tie gulocky su zle... Skor si myslim, ze ma prdi to kvazi narocne otvaranie krabicky, to je moja slabost celkovo... Aktualne uz zasa frcim na paletke od Oriflame, kde mam pokope bronzer, rozjasnovac aj licenku, holt, lenivec je zo mna... Coz ale nic nemeni na fakte, ze take gule od Guerlaina by som otvarala bez frflania, ze jo :D

      Odstrániť
  2. Áno, články tohto typu a vo všeobecnosti hejtovacie články o nevyhovujúcich produktoch sa mi páčia, aspoň viem čomu sa mám vyhnúť.
    MF Primer som vyskúšala, za mňa letel do smetí po mesiaci vlastnenia, nerobil nie že nič, ale ešte aj zle.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jj, tiez to citam hadam aj najradsej :)
      Nejaku neplechu mne ten primer nerobil, ale teda nejak furt nepocitujem potrebu pouzivat ho. Ale to asi primery celkovo, zatial som idealny nenasla :).

      Odstrániť
  3. Cien BB krém je celkovo fajn, no škoda toho odtieňa, na mojej pleti vyzeral veľmi tmavo. :)

    Rebelliouslily SÚŤAŽ!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty kuličky od Oriflame jsem měla, ale použila jsem je jen párkrát, protože jsem je nechtěně vysypala:-D A BB od Avonu mám v šuplíku doteď, ale je to zase ten případ, že mám lepší produkty..a nač používat něco, co mi až tak nesedí, když mám jiné oblíbence:-) Určitě budu ráda za pokračování:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dik :)
      Ano, vlastne presne TOTO som celym clankom chcela povedat :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...